Jasper Berben is al twintig jaar werkzaam als organisator van muzikale projecten. Na zijn studie muziekwetenschap en kunstbeleid en -management (in Utrecht en Wenen) werkte hij als projectleider van de NJO Summer Academy met artistiek leider Reinbert de Leeuw, als zakelijk leider van het Utrechts Barok Consort olv Jos van Veldhoven en als producent en zakelijk leider van het Nieuw Ensemble. Daarnaast werkte hij aan de oprichting van de Atlas Academy, een intercultureel educatieproject van het Atlas Ensemble. Voor het Nieuw Ensemble maakte hij vele reizen naar China, het Midden-Oosten en Europa en via het Atlas Ensemble werkte hij met vele componisten en musici uit alle windrichtingen.

In 2017 werkte Berben als producent voor de interreligieuze Holland Festival-productie Temple of Time met Sinta Wullur (compositie) en Miranda Lakerveld (regie). Verdere projecten waaraan hij werkt hebben vaak een internationaal of intercultureel karakter, zoals zijn werk voor het Vancouver Intercultural Orchestra, het met een Grawemeyer Award  bekroonde Nomaden met cellist Jean-Guihen Queyras en de Holland Festival-productie The Inner Landscape van de Chinese componist Guo Wenjing.

Tegenwoordig werkt hij als producent voor het Sweelinck Festival 2021, als zakelijk leider van barokensemble Concerto d’Amsterdam en eveneens als zakelijk leider voor het project Sounds Like Juggling van componist Arthur Wagenaar. Sinds 2017 werkt hij als producent en sinds 2019 als zakelijk leider voor World Opera Lab en werkte mee aan Turan Dokht (in Teheran en het Holland Festival), Het Offer, Arïanna, Antigona Gonzalez en vele andere producties.


Jennie Duif (1977) heeft zich na afronding van haar studie Muziekwetenschap (Utrecht) in de loop der jaren gespecialiseerd in programma-ontwikkeling en fondsenwerving. Sinds 2008 maakt ze programma’s op gebied van culturele diversiteit. Voor het creatieve theater Beaufort in Austerlitz ontwikkelde ze muziekseries met musici uit verschillende windstreken voor navenant divers publiek. Ook maakte ze in samenwerking met (muziek)scholen muziekprojecten voor kinderen en organiseerde ze laagdrempelige festivals op gebied van opera, muziek en theater. 
Momenteel ontwikkelt ze vanuit het Platform Culturele Diversiteit voor Beaufort een aantal grensverleggende muziekprojecten. Jennie is daarnaast creatief boeker voor het Jazz Orchestra of the Concertgebouw, dat jaarlijks zo'n 45 keer optreedt met uiteenlopende, vernieuwende programma's, van traditionele tot actuele jazz en soul en zowel met (inter)nationale topsolisten als jong Nederlands talent. Jennie is al ruim tien jaar succesvol werkzaam als fondsenwerver voor verschillende opdrachtgevers in de culturele sector. 

Nadat ze enkele jaren geleden de piano in de wilgen heeft gehangen is Jennie voornemens om zich in de ukelele te gaan bekwamen.


Manon Schreurs (1991) studeerde Muziekwetenschap en Literatuurwetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam. Direct na haar afstuderen ging zij als bedrijfsleider aan de slag bij Stichting Splendor Amsterdam. Van 2015 tot en met 2017 was zij een van de organisatoren van een kleinschalig huiskamerconcertenfestival in het Oostelijke Havengebied van Amsterdam. Tegenwoordig werkt Manon ook bij de afdeling Development van het Holland Festival.